Ispis statistike od 22. 1. 2024.

Ukupno: 6913
Ovaj mjesec: 2492
Ovaj tjedan: 198
Danas: 7
Drama group ŽUGI

Drama group Žugi naziv je dramske skupine na engleskom jeziku koja u našoj školi funkcionira već četiri godine pod vodstvom prof. Katarine Berać Vuić. Počeli smo skromno i bojažljivo, a zadnji uspjeh nas je vinuo u visine što kazališne, što jezično-kulturne domene: nastupom u zagrebačkom HNK pred Princom Charlesom i njegovom suprugom.

Neke od točaka do sada:

Rumour has it – glazbeno-scenska igra u suradnji s gimnazijskim zborom,  2012./2013.
All the Word's a Stage – monolog u izvedbi Dorotheje Višić, 2013./2014.
I'm in Love with my Dance School – kratka teenage predstava Katarine Šestić, 2013./2014.
The Wife of Bath's Tale – igrokaz prema priči iz Canterburyjskih priča Geofferyja Chaucera, 2014./2015.
A good thing about Christmas – božićni skeč, 2015./2016.
Romeo and Juliet – scene iz Shakespeareove tragedije, 2015./2016.

ČLANOVI DO SADA:

Katarina Šestić, Ena Dugeč, Martina Cegledi, Ivan Babić, Petar Ivkić, Karlo Nakić, Ilija Juzbašić, Roko Berač, Ena Atlija, Benjamin Pervan, Maja Petković, Ivana Džinić, Silvija Baotić, Ivona Klaić, Saša Budimski, Ena Pranjčević, Dorothea Višić, Katarina Beraković, Anja Jovanovac, Zvonimir Topić, Antonija Tonka Oršolić, Tena Zovkić, Dino Korov, Marija Lepan, Karla Knežević, Iva Grgić, Lucija Kelava, Nora Jovanovac.

Shakespeare Lives in 2016 – svjetski projekt u našoj Gimnaziji

Početkom veljače, dobili smo matrijale za rad unutar svjetski raširenog projekta Shakespeare Lives in 2016 u organizaciji British Councila te se priključili aktivnostima predloženim za osnovne i srednje škole.

Shakespeare Lives in 2016 obuhvaća rad različitih institucija, kulturnih i obrazovnih, po cijelom svijetu gdje se govori engleski jezik, a uključuje obrađivanje, analiziranje i izvođenje originalnog Shakespearea i njegovih adaptacija obilježavajući 400 godina smrti ovog velikog umjetnika. Naši učenici su se osjećali posebno (i prije nagrade) jer smo sudjelovali u nečem tako sveobuhvatnom, a što, s druge strane, ne radi baš svaka škola u Hrvatskoj.

Tematika koju smo odabrali za rad iz projekta bavila se obiteljskim i drugim međuljudskim odnosima (poglavlje iz materijala Family and Relationships) te smo tri subote, kroz dramske igre i vježbe te analizu određenih ulomaka iz Shakespeareovih drama, obrađivali temu referirajući se na moderno vrijeme i osobna iskustva. Cilj projekta je promovirati ovog velikog dramatičara i osvijestiti univerzalnost njegovih priča i stihova i njehovu suvremenu aktualnost te time ostvariti naslov Shakespeare Lives in 2016. S obzirom da smo prvu radionicu Shakespeare lives imali uoči Valentivona, ne čudi da smo se odmah u startu, najviše oslanjali na najpoznatiju ljubavnu priču svih vremena Romeo i Julija, iako smo obrađivali ulomke i iz Rikarda III, Hamleta i Kako vam drago.Treći tjedan smo tako i snimili petominutnog Romea i Juliju,  s kojim smo se prijavili na natječaj Shakespeare Lives in Croatia. Pet dana smo iščekivali rezultate ne znajući ništa o mogućem nastupu u HNK, a onda nas je nazvala gđa Branka Žaja iz British Councila, objavila da smo pobjedili na natječaju i ostalo je.... povijest, ha, ha, ha!

Devet članova Dramske grupe na engleskom jeziku naše škole i njihova voditeljica, prof. Katarina Berać Vuić krenuli su na put za Zagreb, 14.veljače, 2016. malim autobusom koji im je bio poslan od strane British Councila.

Oko 12h ušli smo u HNK na ''službeni ulaz''! Nakon osvježenja u kafiću u podrumu HNK, susreli smo se s ravnateljem drame g. Ivicom Buljanom te dogovorili probu u salonu iz 19. stoljeća. Upozoreni smo da u sceni tučnjave Tybalta i Mercutia nećemo smjeti koristiti ''igračke-pištolje'' zbog povećanih mjera opreza pa smo odbaciti sve suvišne rekvizite u zadnji čas…

Oko 15h spustili smo se u pravu garderobu te počeli pripremati za generalnu probu i nastup.

I onda nas je glas inspicijentice preko zvučnika pozvao na ''backstage''…

Nakon gromoglasnog aplauza vratili smo se iza zastora i čekali kraj programa kada su se Prince Charles i njegova supruga trebali popeti na pozornicu. Usred izvedbe završnog kola iz opere Ero s onoga svijeta, kraljevski se par pojavio na daskama. Voditeljica programa pozvala je predstavnika naše grupe da im pristupi i primi nagradu za pobjedu na natječaju Shakespeare lives. Naša Juliet u crvenim starkama i bijeloj haljini ponosno je pristupila britanskom prijestolonasljedniku…

Nakon dodjele još jedne nagrade, Prince i Camilla su se trebali povući  sa scene, ali su prije silaska s pozornice pristupili članovima naše dramske grupe koji su stajali sa strane te pružili ruke i nama ostalima, pohvalili našu izvedbu i znanje engleskog jezika te se informirali o pripremama za ovaj nastup.

Učenicima dramske grupe na engleskom jeziku naše škole cijeli je ovaj dan bio ispunjen uzbuđenjem, užitkom, novim spoznajama, vježbom, adrenalinom, tremom… i sve ćemo to, zajedno s osjećajem ponosa i časti koju smo imali komunikacijom s britanskim Princom, zasigurno pamtiti cijeli život!

e-Dnevnik

OGLASNA PLOČA

ENERGETSKA OBNOVA ŠKOLE