« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
PRAVILNIK O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PLAN ZAPOŠLJAVANJA
BEZ ZASNIVANJA
RADNOG ODNOSA
OBRAZAC ZA ISHOĐENJE
DUPLIKATA SVJEDODŽBI
(donijeti ispunjen u tajništvo škole)
ODLUKA O IZMJENI VRIJEDNOSTI I VALUTE PLAĆANJA IZRADE DUPLIKATA SVJEDODŽBI I POTVRDA O ŠKOLOVANJU
Plan klasifikacijskih oznaka za 2024. godinu.
ponedjeljak, srijeda i petak od 8 do 14 sati
utorak i četvrtak od 12:30 do 18:30 sati
SLOBODNO VRIJEME U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Iskoristi svoje slobodno vrijeme u prostoru knjižnice! Ako ti je potreban mir za učenje, ponavljanje gradiva ili pristup novim izvorima znanja, onda smo mi, to sigurno i ugodno mjesto. Pronađi knjigu na polici, ponesi svoje udžbenike ili računalo i u miru obavljaj svoje zadatke.
Kulturne i javne djelatnosti knjižnice:
Organizirani posjeti Interliber Zagreb
Mjesec hrvatske knjige
Noć knjige
Posjet Nacionaloj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu
Posjet muzejima, kazalištu i arhivima
Uloga knjižnice u odgojno-obrazovnom procesu
Suvremena školska knjižnica informacijsko je, medijsko i komunikacijsko središte škole. Kao izvor informacija i znanja prvenstveno je namijenjena učenicima i nastavnicima za potrebe redovite nastave, ali je i potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnoga i slobodnog vremena. Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija.
Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje. Zadaća je suvremene školske knjižnice potpora odgojnoobrazovnim ciljevima i zadatcima nastavnoga plana i programa škole. Na prvome mjestu treba osigurati pristup izvorima znanja koji će učenike potaknuti na različite ideje u procesu iskustvenoga učenja i omogućiti im stjecanje stvaralačkoga iskustva pri uporabi i kreiranju informacija.