« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PRAVILNIK O NAČINU I POSTUPKU ZAPOŠLJAVANJA
PLAN ZAPOŠLJAVANJA
BEZ ZASNIVANJA
RADNOG ODNOSA
OBRAZAC ZA ISHOĐENJE
DUPLIKATA SVJEDODŽBI
(donijeti ispunjen u tajništvo škole)
ODLUKA O IZMJENI VRIJEDNOSTI I VALUTE PLAĆANJA IZRADE DUPLIKATA SVJEDODŽBI I POTVRDA O ŠKOLOVANJU
Plan klasifikacijskih oznaka za 2024. godinu.
Izvanučionička i projektna nastava 2. razreda: OD KAMENOG NATPISA DO KNJIŽEVNOG DJELA: HRVATSKI IDENTITET U ISTRI I ZNAMENITI HRVATI U VENECIJI
Tijekom nastavne godine 2023./24. učenici 2. razreda Gimnazije Županja provodili su projekt o hrvatskom identitetu u Istri i znamenitim Hrvatima u Veneciji. U školskoj knjižnici učenici odrađuju dvije radionice: obilježavanje Dana glagoljice 22. 2. i 700. obljetnicu rođenja Marka Pola, Mlečanina rođenog u Hrvatskoj.
Mentorica učenicima u ovim radionicama bila je knjižničarka profesorica Ivana Marić Damjanović. Na nastavi povijesti učili su o obilježjima razvoja Istre i utjecaj geopolitičkih i crkvenih i Venecije i istraživali život i rad znamenitih Mlečana i Hrvata u Veneciji.
Na nastavi hrvatskog jezika istraživali su teme i sadržaje vezane uz glagoljašku baštinu te hrvatska književna i publicistička djela izdana u Veneciji. Posebnu pažnju posvetili su živou i radu Marina Držića.
Na nastavi geografije učenici su obrađuju sadržaje vezane uz osobitosti naselja i demografske karakteristike Istre.
Od 19. do 21. travnja učenici su u okviru ovog projekta proveli izvanučioničku nastavu tijekom koje su posjetili lokalitete o kojima su učili tijekom nastavne godine te upoznali kulturno-povijesnu baštinu Istre i Venecije. S naglaskom na proučavanje obilježja hrvatskog identiteta u Istri, posjetili su najmanji grad na svijetu-Hum, Aleju glagoljaša, upoznali antičku i srednjovjekovnu baštinu Pule, obišli Pazinsku jamu i kaštel, a u cjelodnevnom izletu upoznali ljepote i obilježja Venecije. U Veneciji su posjetili grob Marina Držića, kao i najznamenitije spomenike koji svjedoče o utjecaju Venecije na mediteransku i hrvatsku povijest. Uz učenje na terenu učenici su dio zadanih ishoda ostvarili i uz radne listiće koje su ispunjavali na određenim lokalitetima. Mentorice učenicima bile su profesorica hrvatskog jezika Marija Juzbašić, profesorica geografije Anica Đaković i profesorica povijesti Danijela Kegalj.
Sudeći prema reakcijama učenika i profesora nakon povratka s ekskurzije u Istru i Veneciju, ovakva izvanučionička i projektna nastava mogla bi postati tradicionalna i jedan od najdražih oblika nastave u našoj gimnaziji.
Više fotografija pogledajte u galeriji i prezentaciju ovdje
Danijela Kegalj, prof.